joi, 9 august 2012

ordinarii neordinari (sau despre cei ce cred prea multe)


Neordinarul ordinar

Nu, eu nu sunt ordinar
Postez aceleasi piese
Citesc aceleaşi cărţi
Vreau maşină
Casă pe litoral
O iubire ca’n filme
Scriu poezii cînd plouă
Şi fumez după sex

Dar nu, eu nu sunt ordinar
Sărut bucăţi de carne
Vreau să fiu bogat
Îmi urăsc vecinii
Transcriu aforisme
Pe pretele meu
Vreau să par mai bun
Oare ce spune lumea?
Plac aceleaşi filme
Plictisit de întâplări ordinare
În schimb eu nu sunt ordinar

Rebel cu pleata’n vânt
Şi cartea sub braţ
Fularul aruncat peste umăr
Şi ţigara la margine de buză
Sunt neordinarul noncomformist

Îşi spunea un cineva
La terasa de lângă chiosc
Râgâind a bere
Şi fluturând palmele’n jur

Iar la mesele vecine
Alţi neordinari
Purtau discuţii ordinare
Şi bârfeau chitic
Drumul spre Tibet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu