marți, 7 august 2012

stau pe ştiri






Graşii stau pe pastile
Pedofilii pe copile
Eu stau nopţi întregi pe zile
Două degete în gură îmi plâng de milă
Pierd vara cum îşi pierd marfa dealerii
E cald

Minierii stau pe mină
Alcoolicii pe nicotină
Dinţii stau pe zână
Muţii afara ceva îngână
Eu te trag de păr când stau pe tine
E cald

Bloggerii stau pe ştiri proaste
Eva stă pe coaste
Programiştii stau pe taste
Italienii mă sufocă cu paste
Aruncă pietre patrioţii din plastic
E cald

Stau pe facebook
Ca un năuc
N’apuc
Să’i scot naibii pe toţi care postează buluc
Ştiri despre unii care vin în locul ălora care se duc
Singur cuc
Aştept fulgerul sub nuc
Pitic în papuc
Sunt doar un ordinar dorm pe’o bucă
Muc
Verzi şi uscate în suc
Bun eu mă duc
Să stau pe alte căi ferate
Mai late
Să ridic pinguinii când cad pe spate
Să te urăsc ca pe’un frate
Să caut cuvinte deochiate
Ca să par mai deştept pentru femeile depravate
Fără teme înalte
Sunt cel mai ordinar bărbat între cei ce nu ştiu carte
Facă Domnu parte
La familiile divorţate
Eu sunt fericit când văd că toţi stiu
Cum ar trebui să’mi trăiesc viaţa mai departe!
E cald.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu