joi, 9 august 2012

sadism + masochism = iubire?


Sadomasochism

Pentru că sunt un masochist
Mi’am inventat o relaţie cu ploaia
Şi’acum acopar soarele
Ca să plouă când vreau eu

Şi mă fierbe lumina
Şi întunericul din mine străluceşte
Şi oasele mi se murează
Şi mă doare adânc

Pentru că sunt un sadist
Mi’am inventat o relaţie cu ploaia
Si’acum topesc gheţari
Să crească apă mai multă în pori

Şi dau picioare şi palme în soare
Şi vântu’l suflu’ndărăt
Şi demoni şi îngeri topiţi laolaltă
Şi frică şi teamă şi pumnii mei cleşti

Stau în spatele spatelui tău
Adică în faţa feţei tale
Mă uit cum cresc topoarele’n călău
Iar tu îţi laşi picioarele la vale

Să urli să tragi să curgi să loveşti să doară
Şi dinţi şi ochi şi buze şi oase
Sodoma şi Gomora vor să reapară
De vină e doar mărul muşcat de coastă

frumoase urâte, urâte frumoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu