sâmbătă, 11 august 2012

portretul piticului plouat (pentru femeile care m-au atins macar o data)


Portretul piticului plouat

Cică sunt un narcisist
Mă iubesc insuportabil
Dar poate pentru că
Am nevoie de iubire
Nu te’ai gîndit la asta?

Cică sunt un obsedat insistent
Plictisitor şi iresponsabil
Gelos şi invidios
Incapabil de dialog şi incurabil

Cică sunt un parazit
Tot ce fac e pentru alţii
Mă dau drept geniu neînţeles
Cel mai cu coaie dintre castraţi

Cică nu mă maturizez
Un vampir energetic
Un curvar ordinar
O petică mică patetică

Cică ling mărul lui Adam
Doar ca s’o cuceresc pe Eva
Dacă stau mult alaturi
Îţi sug toată seva

Cică sunt dezgustător
Mizantrop misogin
Nu pot sincer iubi
Nu am salivă am venin

Şi asta spun femeile
Femei care mă plac
Femei cu care ard
Când mă dezbracă şi le dezbrac

Eu nu mai înţeleg nimic
Dacă sunt aşa o brută
Un dobitoc paranormal
Nu sunt om sunt o cucută

Atunci de ce mă chinuiţi?
Mă lăsaţi să cred în vise
Ca mai apoi să stau s’aştept
În faţa uşilor închise

Eu chiar nu înţeleg nimic
Eu vreau doar să iubesc în pace
Sunt acuzat de’acest des EU
Chiar crezi că asta place?

Sunt încă un pitic plouat
Doar giganţi mă înconjoară
Ce i’am făcut acestei lumi
De vrea să mă omoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu