duminică, 6 ianuarie 2013

nu vreau pe nimeni (din arhivele No Shagga)


Nu vreau pe nimeni

Intre patru pereti s-o masa
Lumea se pravale dar mie nici ca-mi pasa
Azi o sa stau inchis in casa
Nu vreau sa merg la ore
Sa ma cert iar cu profesorii
Dictatorii
Chiar si in ingeri se ascund demoni uneori
Intins pe divan voi privi pe video
Filme nu pentru copii
Voi arunca hainele la podea si nud
Am sa alerg din baie ud
Ma simt parca as fi un vampir
Care a trecut de la singe la chefir
Voi rupe cablu de la telefon sa nu mai sune
Voi trage sfoara sa nu ma vada o lume
c-o sticla de wisky si jointuri
azi  ating nirvana
iertati-ma dumnezeu si mama
viata mea incape pe o cruce in patru rinduri
tot ce-am agonisit iau cu mine in patru scinduri

nu vreau pe nimeni sa vad azi, am oboist
si fara de voi, singur, mai bine ma simt
cum pot sa cred ca totul a luat sfirsit
si a murit tot ce-am mai iubit
nu vreau pe nimeni sa vad azi, am oboist
si fara de voi, singur, mai bine ma simt
cum pot sa cred ca ti-ai gasit un loc intre morminte
si timpul in loc s-a oprit.

Intre doi poli intre minus si plus
Intre da si nu intre sunt si nus
Aproape mort sau aproape viu
Intre nu stiu si poate am sa fiu
Duc crucea prin viscole inainte
Daca o sa plec departe rog sa ma tine-ti in minte
Traiesti, te zbati, inpotriva vintului fugi
Plingi, cinti, te trezesti, iubesti
A trai inseamna a simti
Oameni roboti
Programati in vinovati si nevinovati
Clonati
Violenta, agresie, stress, depresie
Intre cer si pamant un vesnic razboi
Cine-I de vina daca nu noi
Ud, nud, ascult piesa indragita
Si nici ploaia nu ma poate opri sa fiu fericit


Ridica ochii sus sus sus nu ceda
Sunt lucruri pe care le uita mintea ta
Dar nu si inima
Nu pot vorbi necenzurat
Nu mi-am platit licenta
Dar sunt o mie de ani de cind nu-mi pot plati existenta
Fregventa zero, nu sunt de gasit
Ma bucur fraiere ca nu m-ai nimerit
Sunt un tintar, zbor la lumina unui bec
Ma simt extraterestrul intr-un serial star trek
Iubesc vinul demidulce si dulce
Femeia frumoasa
Care dupace te fute iti spune ‘ a fost o farsa’
Vorbesc prin somn
Doamne dorm
Raman stapan
Dar pe ce? Pe cine?
Cind altii au pus stapinire pe ce am in mine
Totul e ok
Ca de obicei
Raiul unuia
poate fi iadul altuia
greseli comise
sterse scrise
incerci cu tot dinadinsul
sa te linistesti cu plinsul
te-am convins
sa ramai invins
m-a cac pe mime
si pe dezbaterele care le puneti in profunzime
nu-s genii toti care si-au pus gindurile-n rime
uneori ma simt absolut singur ca isus
doar ca el proroc
iar eu un dobitoc
dati-mi cineva un foc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu