marți, 8 ianuarie 2013

geniala genitală

care e diferența dintre
petele de sânge de pe cearșaf
și cele de pe asfalt?



ăsta nu-i un dialog
i-un monolog
fracturat

de parcă spasadinul ciung
și cel olog
s-ar bate într-un film trucat

asta nu-i o piesă lego
un imaginar alter ego
deznodământul crimei


de parcă ploaia ar cargo
accelerat ar largo
iar taurul așteaptă "olei"

asta-i mintea mea psihopată
bolnavă de fată
vrei sau nu rămân geniu

dumnezeii lor arată
ca o cârpă în cola muiată
 au aur eu reniu

pasc păcate din iarbă
poeții speculează cu laba
mai snob ca snobu

mi-am prins peri suri în barbă
aștept să le fiarbă sperma-n leoarbă
când voi renaște din colb

sânge și lacrimi și secreții
ca bunksy pe toți pereții
în fiecare strofă

să-și plângă în vodkă poeții
curvele să-și plătească clienții
reprezint catastrofa

street poetry & psihodelirium jazz
ca surferii vânați de talaz
n-ai cum să stai în colț

sunt lupul de după brazi
sunt oglinda când te razi
n-ai să mă uiți
n-ai să poți.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu