joi, 20 decembrie 2012

marșul lupilor ( iubito eu nu mi-am luat pastilele)



vântul mi-a spart capul
sunt un tâmpit ironic
un pasager fără bilet
încă un șomer cronic

prin tonele de praf
încerc să ajung la tine
sunt un poet cu sute de poezii
pe care n-o să le citească nimeni

aaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuu



am mintea la podea 
am nervii distrusi 
am inima in cioburi
prin venele tale 
și fluturi și flori și izvoare 
scurgându-se în scorburi
iubito eu nu-mi mai beau pastilele
iubito eu nu-mi mai iau pastilele

în interiorul meu 
sute de mii de viruși și microbi 
trăiesc ca într-o cușcă
ceea ce nu te linge
mai devreme sau nu
te mușcă
iubito eu nu-mi mai trag pastilele
iubito eu nu-mi mai vreau pastilele

simt cum mi se înfierbântă
sângele-mi rece
crocodilii ies din râu
fobiile și complexele
stau la pândă
ca lupii după brâu
iubito eu nu-mi mai iau pastilele
iubito eu mi-am uitat pastilele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu