joi, 20 decembrie 2012

culori (de pe noul album No Shagga)


Culori

Văd verde, văd verde
Cad pereții și nimeni nu mă crede
Că șerpuiesc șerpi printre plete
Văd verde, văd verde

Văd roz, văd roz
Totu-I atât de frumos
încit mi-aș întoarce sufletul pe dos
Văd roz, văd roz

Văd galben, văd galben
Am pierdut ultimul tren
în rai numai merg, merg în infern
Văd galben, văd galben

Văd albastru, văd albastru
Tot mai aproape de dezastru
La câțiva centimetri de prăpastie
Văd albastru, văd albastru

Văd alb, văd alb
Sute de fețe slabe
Circulând prin pub
Văd alb, văd alb

Văd violet, văd violet
Am ochii ca un bolnav de diabet
și pentru prima oară gândesc corect
Văd violet, văd violet

Văd castaniu, văd castaniu
Nu cred că mai vreau să fiu
Mai mult mort sau aproape viu
Văd castaniu, văd castaniu

Văd rosu, văd rosu
Mai trag o trasă
și fericit las sângele să-mi curgă pe nas
Văd rosu, văd rosu

Văd negru, văd negru
Sunt la capăt de labirint
In mintea mea mă mint
Văd negru……

Văd culori și vocile din capul meu care-mi spun c-ai să mori!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu