joi, 24 ianuarie 2013

am devenit un clișeu

am devenit un clișeu
în urma oamenilor pe care i-am trăit
din care am furat bucăți
m-am pierdut undeva în pustiul din ei
sau în fermecătoarea viață străină
prin muzică și filme și culori
am devenit ceea ce vor alții să vadă
m-am născut din suferință
dar m-am transfigurat în imaginile lor perverse

am devenit un clișeu
în textele de care fug
n-am vrut să-i citesc ca să nu-i copii
dar ei scriu prea repede și prea mult
e imposibil să ții piept avalanșei
de unul singur

am devenit un clișeu
un personaj din filmele indiene
pardesiul în ploaie
scrumul lângă prezervativ
mesajul necitit
lacrima pe obrazul femeii
banul în buzunarul de la piept
mirosul ciorapului sintetic

am devenit un clișeu
care se vrea metaforă
într-o zi îți promit
voi fi metafora
care va deveni clișeu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu