sâmbătă, 26 ianuarie 2013

dedicație idolului (pentru Lorcenkov )

ieri l-am văzut pe lorcenkov
cică se vorbește prin târg
că merită văzută așa personalitate
și mă vede dumnezeu
dacă își punea foițele in raniță
și-și chema un taxi
până la sauna plătită de tkaciuk
reușea să-i tragă o labă
sau poate un 69
iar noi țăranii moldoveni
am fi revenit la oile noastre
și textul ăsta mojicesc n-ar fi apărut
poate niciodată

dar știi
oamenii nu pot rămâne oameni

recunosc acest
gnom în pantaloni de pederast
moldovan pentru slavoni
vibrator pentru tînara generație
a nepoților foștilor ligăi comuniști
își citește bine textele
chiar cu mult umor
și cu personaje bine dresate
un foarte bun hoț de idei
poate chiar că merita
dacă nu era și el o caricatură a caricaturii

mama spunea odată
(și poate va spune-o și despre acest text)
*de tăceai filosof rămâneai*
iar mamele au dreptate
câteodată prea multă

eu n-am nimic cu arta
eu n-am nimic cu poezia
eu n-am nimic cu republicile
eu n-am nimic cu rușii
nici cu moldovenii

de aia o pot spune sincer
eu nu am idoli
pentru că ei când sug
mușcă
iar eu devin nervos când doare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu