duminică, 27 noiembrie 2016

Ferește-mă

Toată camera miroase a tine
Și patul, și degetele, și textul
Încerc să citesc ceva din Papini
Da-n cap îmi stă doar sexul

Ferește-mă, Doamne, de femeile cu sânii mici
Că-n ele s-asunde moartea mea
Ferește-mă, Doamne, de femeile cu cicatrici
Că-n ele s-ascunde ce nu te-ai aștepta

Fiecare sms pe care mi-l trimiți
Și scurtele mesaje-n chat
Mă-mfierbântă, ca pe sfinți
Și-mi dansează dracii în ficat

Ferește-mă, Doamne, de femeile cu sânii mici
Că-n ele s-asunde moartea mea
Ferește-mă, Doamne, de femeile cu cicatrici
Că-n ele s-ascunde ce nu te-ai aștepta

Nu, nu te iubesc, n-am să te mint
Eu, pur și simplu, te ador
Și-n momentele când dur te-alint
Mă trece așa câte-un fior

Ferește-mă, Doamne, de femeile cu sânii mici
Că-n ele s-asunde moartea mea
Ferește-mă, Doamne, de femeile cu cicatrici
Că-n ele s-ascunde ce nu te-ai aștepta

Sunt gata să le las pe toate
Să uit, să șterg, să nu mai scriu
Numai să revii la noapte

Știi, casa fără tine-i un sicriu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu