sâmbătă, 13 octombrie 2012

o zi de toamnă (sau despre unii din noi)

am soarele'n buzunar
plouă gri'violet
trist şi vesel totodată

pijama şi ciupici
am chef de'o comedie proastă
de vin şi ciocolată

cald şi frig în toamna asta
am întinerit târziu
sau am îmbatrânit devreme

sunt îndragostit puţin
tremur tot când mă atinge
tac şi tai lemne

fac cel mai banal lucru
posibil în intreg universul
scriu poezii pe ploaie

în loc să fac sex să beau
să alerg şi să răcesc
să iau sau să dau bătaie

suntem doi copii nebuni
şi îi total în cot de restu
fac ce vreau să pot să fac

i'am dat toate ostensilele
ca să ordoneze haosul
şi să'i pună capac

curând  mergem la mine
să punem un film prost
doar pentru titre şi sountreck

să bem vin cu ciocolată
tolăniţi în pat cam goi
s'o ating şi nouri trec

să mai treacă o zi de toamnă
ploi şi glod şi oameni trişti
alergând după vitrine

ziua mea va fi perfectă
acum că am soarele'n buzunar
şi că te'am găsit pe tine.



Un comentariu: