luni, 17 septembrie 2012

antierou (sau despre judecata de aici)




Antieroul unei naţiuni

Ceea ce spun acum
În plină capacitate a facultăţilor mentale
În încercarea de a depăşi instinctul animalic
Folosind toată informaţia stocată sub creştet
Ajutat de insecte, animale, păsări şi peşti
E rezultatul violenţelor cauzate de timp
Iubim toţi diferit dar urâm la fel în schimb
Nimic mai mult decât nimicul multaşteptat
Monştrii mei sacri sunt pregătiţi de atac
Trebuie să jertfim ceva din noi
Să declanşăm ultimul război
Să distrug tot ce mă trage înapoi în apă
Am mâinile pregătite ca să’ţi desfac capul
E prea multă lipsă de culoare în curcubee
Ei au stele tatuate iar eu adun calea lactee
Aceşti fanatici nu pot fi ucişi decât cu fanatism
Cineva oricum va pierde fără fatalism
Priveşte’mă în ochi eu sunt cel ce te omoară
Dacă înţelegi motivul n’o să doară
Nu plânge şi nu ruga nu e loc de milă
Nu sunt decât un antierou într’o lume sterilă
Adio 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu