joi, 18 iulie 2013

râmele și dragostea

când eram mic
în mahalaua mea era o fată
de care eram îndrăgostit
cu câțiva ani mai mare
căreia îi plăcea să gătească
salate din glod cu troscot și pelin
iar la felul doi întodeauna avea carne
de gândaci sau râme
ca să-i demonstrez c-o iubesc
eram nevoit să mănânc asta
într-o zi am mâncat o râmă
iar după asta am vomitat
probabil de la salată
m-am gândit eu

acasă mama mi-a spus că dragostea
nu înseamnă să mănânci râme și glod
atunci ce înseamnă
am întrebat-o eu
iar mama mi-a zis
că dragostea e atunci când
nimeni nu te obligă să mănânci râme
sau glod
dragostea e când faci de bună voie

atunci eu m-am gândit că fata nu mă iubește
și așa ne-am despărțit

dragostea nu trece prin burta unui bărbat
iarv dacă trece atunci o vomităm

dargostea trece prin altceva
m-am gândit eu
atunci.

Un comentariu:

  1. simplu si cu intelesuri evidente...,ce am citit mai sus m-a incurajat,nu pot gati si toti ma critica pentru asta..,uite acum le voi citi asta...;)

    RăspundețiȘtergere