sâmbătă, 9 martie 2013

curat ca lacrima

nici un text de miercuri
patru stau începute
prind la minte probabil
aș alege Românii au Talent
în locul unei întîlniri cu prietenii
deja nimic nou din gura lor
frustrările rămân frustrări
iubitele rămân iubite
ispitele-s ispitite de iubite și oricum ispite rămân
creierul prietenului nostru
nu mă refer la câine
nu ne mai aduce nimic nou
conflictul interior a oricărui individ
care s-a lăsat influiențat de literatura citită
îți iubești femeia dar masturbezi la curve
vrei să tragi dar te lasă nervii
bei ușor peste măsură
și cauți răspunsul la întrebarea:
ce-i mai departe?
poeții scriu nuvele
scenariștii fac filme
cercurile dramatice fac spectacole
prietenii de pe facebook te bârfesc
kebăbăriile-s offline-uni pentru odnoklasniki
trăim într-o fermă de porci
în care nu se mai face curat deja de ani
toți așteaptă să treacă sărbătorile
și nu sărăcia sau politica ne face să aruncăm pe jos
tot ce ținem în mână
deși la fast-food-uri ne-am educat să aruncăm la urnă
iar în parc sau pe stradă nicidecum nu ne putem educa
să ducem la urnă
țara mea-i o pulă imensă
din care vreau să ejaculez
în altă țară mai curată
care m-ar propune pentru Nobel
pe care sper să-l iau
și să i-l dau fiecărui ministru peste bot
iar apoi să-i bag în pizda mamii lor pe toți cocalarii
și pițipoancele și snobii și ratații din transportul public
și să mă închid în casa mea pe litoral
cu iubita mea alături
și cu copii mei
adică ai noștri
al ei și ai noștri
toți să întâlnim asfințitul meu
într-o lume curată
curată ca lacrima asta pe tastatură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu