miercuri, 16 ianuarie 2013

GENERAȚIA GGG.

generația mea generalizează
s-au schimbat puțin felurile de manipulare
accentele peste o literă
și drogurile au devenit mai ieftine
adică mai scumpe și mai chimice

generația mea s-a lăsat spălată
de buretele noncomunicării
simplificând până la absurd
toate ideile filosofice

generația mea se culcă cu unii
dar se trezește cu alții
nu iubește neântrerupt decât fotografiile
nu știe nici o poezie pe dinafară
în schimb posedă prost trei limbi
inclusiv limba maternă

generația mea urăște generația lor
dar unica diferența dintre ele e vârsta
cea mai tâmpită sugestie a vieții
minciună plesnită pe ambele fălci
în bezna doctrinelor pătrate

generația mea e generația
câinilor, lupi lipsiți de demnitate
bărbați fără principii și valori
femei cu vise și dorințe perverse
copii bătrâni sub căruciorul bătrânilor copii

nu, generația mea nu e una retardată
cu restanțieri sau restricții
redusă și reabilitată în repaus
recăpătată din răsputeri după răstignire
generația mea e doar una răpusă

generația genezei geopolitice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu