duminică, 9 decembrie 2012

Spovedanie (punctele pe i)

Da, cred că sunt un bărbat frumos
Nu,  nu sufăr de narcisism
Da, îmi plac lucrurile bune
Nu,  nu mă consider un snob
Da, îmi place să fac sex
Nu, nu m-aș culca cu oricine
Da, cred că No Shagga e cea mai originală trupă din țara
Nu, nu scriu mai bine ca ăștea de la Republica
Da, continui să afirm că sunt unu din cei mai talentați actori din Europa
Nu, încă nu merit premii
Da, am iubit în felul meu toate femeile cu care am fost
Nu, acum nu m-aș întoarce la niciuna din ele
Da, vreau copii
Nu, nu vreau să îmbătrânesc în Moldova
Da, sunt tolerant
Nu, nu plac mediciii, popii, polițiștii și politicienii
Da, am consumat doguri
Nu, nu cred că asta merită
Da, îmi place să fiu în centrul atenției
Nu, nu cred că cineva are dreptul să mă judece
Da, toate le fac cu mânile mele
Nu, nu fac dragoste cu banii
Da, sunt foarte vulgar
Nu, n-aș bate o femeie niciodată
Da, cred că bărbații noștri nu au coaie
Nu, nu cred că e numai vina lor
Da, spun minciuni uneori
Nu, n-aș minți pentru favoruri
Da, sunt mândru
Nu, nu sunt vanitos
Da, cred în Dumnezeu
Nu, nu cred în prietenie veșnică

Am încercat să fiu clar
Și să terminăm aici cu asta
Poți spune orice
Dar să știi că eu recunosc
Păcatele mele

Tu când îți curăți dulapul
Și scheletele mâncate de molii
Îți zâmbesc libidinos
Nu crezi că s-a împuțit
Și că e timpul
Să spargi bubele cu puroi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu