marți, 4 septembrie 2012

pulover (sau despre toamna si metamorfoza)


Pulovere

Toamna
Mai am sare în urechi
Nisip in papuci
Marea în ochi
Revolverele încărcate cu amintiri
Din vara asta
Care ma maturizat
Sunt primele simptome
Că nu mai sunt la fel
Azi mi’am luat pulovere
Mă pregatesc de toamna
Pe care n’am vrut’o niciodată
Iar acum o aştept
Metamorfoze
În natură şi în mine
Ne maturizăm diferit
Deşi îmbatrânim la fel
Mi’a luat douăzeci şi cinci de toamne
Să înţeleg
Că puloverele trebuie luate din timp
Iar restul vine atunci când te aştepţi

Degrabă
Odată cu copacii despuiaţi
Vor muri în noi
Cum au murit muştele şi ţânţarii
Duşmanii somnului meu
Toate cuvinetele
Din ultima mea vara
De adolescent

E puţin frică şi milă
De mine
De toamna asta
Dar totuşi arăt perfect
În puloverele pe care mi le’am luat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu