duminică, 24 martie 2013

dezordine

se zice că prin felul cum arată
camera cuiva
poți spune ce fel de persoană este
în camera mea e dezordine
caiete și cărți
haine și prezervative
sticle și coji de fructe

în camera mea e dezordine
la fel cum dezordine
probabil
e și în capul meu
dar totuși eu pot crea doar în aceste condiții
și chiar dacă unii mă impun să fac curat
la fel cum alții mă obligă să mă las de artă
eu continui să scriu
să filmez
să cânt
și să arunc pe jos ciorapii
când intru în camera mea

am voie să fac orice-mi trece prin minte
în spațiul meu intim

fac curat odată-n săptămână
atunci cân mă gândesc că poate au dreptate
și sunt aproape să cedez
să mă resemnez cu faptul
că nu mai sunt un artist
cum mă pretind a fi

dar a doua zi după asta
arunc ciorapii lângă dulap
iar chiloții pe marginea patului
și încep iar să fac ce pot face cel mai bine
adică să creez dezordine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu