joi, 6 decembrie 2012

mă opresc în tine (imn)

făgăduiește-mi faguri
de râvnesc o revenire
în valuri viscolind
umplut de uluire

stocat în sine
caut canalele
zonele de comfort
răfuite în rafale

libido în litigiu
hai să lăsăm lupta
războiul să rămână
monumentul mâinei scurte

mă doare dorul
firesc e ca fericirea
să nu se dea deodată
la fel ca nemurirea

eu mă opresc în palmele tale
trec ca un metro prin vene
de simți cum inima răsfață
dozele de adrenalină

îți pare falsă orice frază
de parcă am mistuit minciuni
cuvânt cu cuvânt cum am clădit
temelia altei lumi

sunt fanaticul feroce
obsedat orbecăiesc
baladele, blazonul morții
cumva să pot să cuceresc

eu mă maturizez
oprindu-mă in tine
răspnsurile răsar
drin dragul tău pentru mine

mulțumesc miracol
că ai apărut lumină
în beznă bezmetic
asta așteptam să vină

cusută sub coaste
inima idioata
știe cu siguranță
cum să aleagă fata

eu mă opresc în tine
ca tancurile-n flori
când te stâng de mâină
mă umplu de fiori

generalii mei vor pace
steaguri albe prin păduri
să-ncepem iar de mici
să creștem maturi

plec podeaua-n fața ta
cred că te iubesc, dragă
hai să-i dezlegăm pe toți
care încă ne mai leagă

ca un creion în cutie
drept și sigur astept
ascuțitoarea ascunsă
la tine-n piept

eu te iubesc și gata
nu ne mai oprim deloc
uneltim un univers
doar pentru noi la mijloc

baladă pierdută
în căutarea metaforei perfecte
dar nimic nu se compară
tu nu ai antecedente.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu