vineri, 17 august 2012

speranta ( dialog dintre general si pace)


Dialog despre speranţă


Mi’am găsit speranţa
Era în strada pe care
Mărşăluiau spre abator
Personajele din povestea ta

De ce îi omori?

Nu ştiu.

Nu cred că e bine să moară
Chiar dacă scrii altceva acum
Sau poate
De fapt e povestea ta
Faci ce vrei
Totuşi îmi laşi speranţa?
Uite călăii mei au depus armele
Nimeni nu vrea să’i omoare
Şi eu care am ucis atâtea personaje
Te rog
Termină’ţi povestea
Vreau s’o citesc
Demult n’am citit o poveste bună

Nu ştiu dacă vreau să mai scriu
Nu pot acum
Sunt sleită
Sunt lipsită de vlagă
Sunt spartă după
Toată dragostea dată în pereţi

Timpul vindecă
Rabdă şi lasă
Uită şi zburdă
Vino şi pleacă
Doar nu te opri de scris
Eu sunt doar un ucigaş
Am fost educat să omor
Şi acum plâng când văd aceste personaje
Atât de colorate şi multe şi mari şi mici
Le las libere dacă vrei
Sau le omor
Alege

Vreau să ...
(dialog întrerupt de bombardament)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu