duminică, 29 iulie 2012

tot ce câştigi în luptă e un nou duşman

Cu interiorul în exterior

Azi mi’am amintit de ziua
În care mi’au sărit capacele
Şi nu sunt un om rău
Chiar sunt prea bun aş spune
Dar cine în pizda pulii
Îs toţi ăştea care mă ştiu mai bine decât
Mă ştiu eu?
Cu analizele lor despre facerea lumii
Care mă scot din ţâţâni
Şi nu sunt un misogin
Deşi uneori cred că femeia se cam prosteşte
Dar ce’i cu parerile astea marasmatice despre
Bărbatul deştept?
Şi aşa aş urla în plină stradă
Ca să mă audă toţi prietenii tăi
Eu Ronin
Mă fut în părerile voastre preconcepute
Eu Ronin
Chiar tăiat de sabie
Cu dâre de sânge şi ochii în văpăi
Mă fut în liniile voastre de tramvai
Numite arta contemporană
Eu Ronin
O să ies din balta în care credeai că mă înec
Iertate să’mi fie cuvintele de prisos
Dar  asta e unica metoda să mă înţeleagă
Numiţii deştepţi din afara înţelepciunii mele
şi stiu că nu câştig decât duşmani
din toata aceasta luptă
sau viitor război
doar că uneori Doamne îmi crapă ceva sub coaste

Şi nu sunt un om rău
Şi nici zaviste nu am în mine
Dar cine în pizda pulii
Îs ăştea care spun
Că mă ştiu atât de bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu